Sunday, August 24, 2008

zharif n amylia

ok...entry kali ni aku nak kenal kan sepasang merpati yang sama padan..Zhrif dengan Amylia.reception ni die orang buat malam..so tak panas la kan,heheh...main photographer malam tu ialah shafik akmal atau nama gedik nye sapexoxo.hehehe..jangan marah sapek.aku just sibuk2 je sebab tak ada ape nak buat malam tu.atleast ada jugak benda nak buat dari aku melangok kat umah tengok susuk.hehe..memang meriah la kan reception tu..siap ada angklong man lg.teruja jugak aku tengok mamat tu menggoncang angklong die.sume lagu die leh goreng la.hebat..satu lagi yang best nye wedding ni ada tol..huh..gile ar.cuak gak aku tengok.sian si zharif ni.muke dah penat dah.tp takpe, klu nak seribu daya kan?hahahha..masak la sesape yg dapat bini johor.renung2 kan.buat zahrif n amylia..congratulation kat korang.kerana telah berjaya mendirikan masjid.setan menangis lg malam tu sebab anak adam telah disatu kan.bagus2..korang memang sporting.family pon best.sume kaki bergambar..senang keje aku.yang penting makan sedap.hahah..udang paling aku tak leh lupa.siap tapau.huahahha..time kasih.so entry ni aku update pic sikit2 dulu eh.yang candid2 je dulu.pasal aku takde masa nak edit lagi.tadaaaa......














*gambar-gambar diatas aku tak edit.sebab takde masa.nanti aku masuk kan gambar yang dah edit.peace!!

No comments: