Thursday, August 7, 2008

Advertising Assigment

photo by zaki | editing by helmibaharudin

bermula dari semalam ak sibuk sampai la ke hari ni.final projek aku untuk subjek advertising.aarrrgg...tak pandai la.tp nak buat mcm mane.kene redah jugak.semalam tdo pukul 6 pagi.pastu bangun pukul 10.dah nak kena gerak ke kolej.dah buat apoitment dengan let aku.pasal nak submit proposal utk final.pas abis je meeting dengan die..aku kuar koleh muke senyum je..sampai telinga.nasib la proposal tu diterima.tak sia2 aku overnite semalam.hah..pastu balik sempat lagi nak singgah pyramid.hehe...beli barang skit.mmm...sampai je umah dah malam.terus melantak.abis je makan ak terus melompat kat depan komputer aku..yeah...nak try wat editing lg la..td br dapat ilham..selalu tengok gambar orang lawa2.terdetik dalam hati, macam mane la die orang buat editing mcm ni.haish..tak pandai aku.pastu masa dalam kereta tadi terpikir plak.ingat2...sampai umah nti nak try.takde sape nak ajar aku.aahhh..sian ak.belajar sendiri.hehe..takpe..klu ada kemahuan mesti ada jalan.so..ni je la yg jadi.heheh...





yang ni pon try and eror gak..ni anak buah aku yang pertama..rindu plak aku kat die..heee...

No comments: