Tuesday, August 12, 2008

FFM!! (part2)

untuk entry ni aku nak ucapkan setinggi-tinggi terima kasih buat Aya(budak astro) dan bebudak Wreck Unit yang telah menjemput aku untuk bersama-sama menjaya kan Festival Filem Malaysia yang ke-21 ini.Kamu sume memang sporting dan kaki gelak..seronok dengan kamu semua..kali ni aku nak post pic yang sempat aku "pukul curik" masa celeb2 ni tak perasan.Yang datang semua bergaya sakan.termasuk la aku.hehehe...Baru lah aku perasan, dalam panggung aku tengok die orang ni takde la macho/cun sangat.tapi bila live depan mata..mak ai!!!berdarah idung..hahaha..ni aku nak kongsi sikit pengalaman aku masa kat FFm hari tu.so kalau ada sesape dapat peluang macam aku ni,takde la buat kesilapan macam aku lagi..tips yang pertama dan harus di praktik kan pada mane2 majlis tak kira wedding ke ape ke..ialah..datang awal ke majlis tersebut.so korang akan dapat menyesuai kan diri kat tempat tu.yang kedua, jangan segan nak bukak mulut.ini memang keje korang(yang dalam bidang foto),pastu kene pandai carik ruang kosong,pastu jangan nak poyo2 jadi pemalu,pasal korang bukan ensem/cun sangat nak cover2.(hahah).last sekali...mesti la kene ada passion!!jangan cepat pancit..benda ni selalu ada kat sume orang termasuk la aku..hehehe...so sesama la kita meningkat kan mutu dalam apa jua minat yang kita lakukan.ingat!!!perkakasan yang lengkap tak bermaksud gambar kita ada harga. wasalam.....








*antara shot2 candid yang sempat aku ost kat sini.mm..

**nantikan next entry grouping outdoor photoshot wit wreck unit!!!

No comments: