Sunday, December 7, 2008

tiada tajuk untuk entry ini..

sepanjang penglibatan aku dalam bidang wedding photography ni,dah macam kerenah manusia aku jumpe.macam2 la..ada yang kaya,ada yang serdahana,ada yg miskin.lebih kurang dua tahun aku terlibat dalam bidang ni,puluhan majlis perkahwinan atau mungkin beratus,ribuan jam dan mungkin jutaan gambar yang telah aku rakam.kat sini lah tempat aku mematang kan diri dengan perangai manusia.banyak yang telah aku belajar kat sini.dari perkahwinan sampai lah ada yang sampau berlaku perpisahan.kenapa sampai mcm tu?aku sedih bila dengar cerita2 macam tu.aku yang menyaksikan mereka bersatu,dan tiba2 dengar dah berpisah.mungkin tiada jodoh...bukan!itu jawapan artis..bg aku benda ni sume terletak pada diri masing2.baik lelaki atau perempuan.kalau dah kawin kan ke baik buat cara dah kawin.kalau gaduh skit2 tu amik la benda tu macam seronok.gaduh sekali sekala..ape salah nye.kita bukan hidup zaman dulu.skarang ni zaman globalisasi..sume benda orang boleh terima.yang lelaki jangan la nak curang2..tak kemane pon korang punye curang tu.yg pompuan plak jangan la cepat melenting..sikit2 nak baling sudip,nak baling kuali sume.tu zaman P.Ramlee,skarang zaman Rosyam Noor.hahaha....so..pemikiran kita kene lain skit kot.ini sume pendapat aku la..lg pun ni blog aku kn..suke ati aku je nak tulis ape..yg penting niat aku,tak nak tengok keruntuhan masjid yg dah terbina.yg jd mangsa anak2..aku tau,sebab aku dah rasa.sooooo....renung2 kn dan selamat beramal.selamat hari raya korban...

1 comment:

fynn jamal said...

email suami saya:
smokalot96@yahoo.com

dia minta kamu emailkan saya.
lebih mudah. dia jarang hendak online.

tu sebab baru nampak minta kamu tentang emailnya.

fynnjamal82@gmail.com
:)